tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 26.05.18 05:51:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.10 19:30:12 
Poissa
Pentulaatikossa

Meillä kanssa haistaan... Viime yönä räjäyteltiin ydinpommeja. :pelkää:
Meillä takuulla syynä kaikki ylimääräinen, öljyt ja herkut. Ruoan vaihdoin ja nyt yritän pysyä päätöksessäni, etten anna sille mitään ylimääräistä, niin näkee sopiiko uusi nappula! :BLAH:

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Pierettää .......
ViestiLähetetty: 12.07.12 18:41:51 
Poissa
Pentulaatikossa

Heissan!Elikkä meidän puolivuotias syö nytte ell. tilattua ruokaa (spesific), kun tahtoo kasvaa liika nopeesti..No nyt toisen pussin jälkeen on alkanu pöräytellä huomattavasti enempi ku edellisellä ruualla, ja ruuan syönti on vähentynyt. Saattaa vaikuttaa kesäkuumat, mutta eipä taho syödä viileelläkään ilmalla. Onko teillä ollu tällästä?Ja mietin olisko sillä mahdollisesti masu kipee kun ei ruoka maita ja pierettää :?: vai ollaanko sitä vaan tultu yhtäkkiä krantuksi, mitä ei kyllä ennemmin oo yhtään ollu!

Toisekseen viime yönä kuuntelin ku se joi, niin kuulu kauhee kurlutus kurkusta, mitäs tämä sitten mahtaa merkitä?
Oon toki ell. huomenna yhteydes, et pitääkö ruoka vaihtaa jne. mutta kyselen täälläkin mielipiteitä :vilkuti:

Kasvimamma mun panikointini taas rauhoitti (kuinka se jaksaa mua :tsemii: ), hetken mielijohteesta tänne kirjotin ja ruoka meni vaihtoon ei sen kummempaa :lol:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia