tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 20.02.18 07:48:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Koiralle hiekkalaatikko?
ViestiLähetetty: 13.07.08 20:59:41 
Poissa
Pentulaatikossa

Naapurini kertoi jossain lehessä olevan juttua että pentukoira oppii sisäsiistiksi nopeammin ku käyttää sanomalehden tms sijasta hiekka/maa laatikkoa. Onko kellään dogin kans kokemusta moisesta???
Meillä 10viikon ikäinen pentu ja aamuisin tekee tarpeensa ensin ja sitte vasta alkaa herättelemään muita :D Mietin tuota hiekkalaatikko juttua, oisko semmonen oikeesti parempi? Ei toki muutenkaa osaa vielä pyytää ulos ja pisuja löytyy matoilta yms jos ei aina oo hoksaa viiä pihalle oikeeseen aikaan...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.07.08 21:30:17 
Poissa
Etsii "tiikerin kestäviä" leluja

No suosittelen ainakin matot ottamaan pois lattioilta. Lattian saa pestyä paremmin niin ettei siihen jää pissahajuja kuin matot. Nää hajujäljet kun houkuttaa tekemään tarpeet uudestaan samaan kohtaan. Hiekkalaatikkoon en osaa kommentoida mitään.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.07.08 21:38:25 
Poissa
Sisäpiirissä

Mä en myöskään hiekkalaatikkoon osaa sanoa mitään..kyllähän noita kuulemma jotkut kääpiökoirien omistajat käyttää ihan aikuisillakin koirillaan...

Mä kun en pentuja opeta edes paperille vaan suoraan ulos. Ja asutaan kerrostalossa, eli joudun pukemaan ja juoksemaan pennun kanssa ulos, ettei ole vaan "ovi auki ja koira ulos"-operaatio. Mä kyllä olen niin herkkäuninen että herään aamulla siihen jos koira herää, mutta nykyään herään jo ennen koiraakin, kun se on jo oppinut nukkumaan yöt läpi (ikä 14vkoa).

Ja toki mulla tuota jatkuvaa ulkoiluttamista helpottaa sekin etten ole töissä, vaan hoitovapaalla lasten kanssa. 2-3t on nykyään ulkoiluväli. Niin ja mattoja meillä ei ole lattioilla, kun en niitä jaksa kokoajan pestä. Vahinkoja kun välillä käy.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia