tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 19.02.18 15:32:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Läheisriippuvainen puppelo
ViestiLähetetty: 05.09.06 11:00:36 
Poissa
Kuola poskella

Meillä on Elias poika koko ikänsä ollut tosi läheisriippuvainen. Aina pitäisi olla lähellä tai ainakin kosketus etäisyydellä. Wilmaan poitsu on kiintynyt niin että paniikki iskee kun vien Wilman edes metrin päähän. Ja jos minä menen metrin päähän niin sama homma. Tokoilessa toki oikein mukava, kun luoksetulo on vauhdikasta ja varma nakki. Mutta tuntuu että se rupeaa menemään ihan överiksi pojalla.
Ennen ei itkenyt minun perään jos Wilma oli vieressä. Nykyään ei Wilmakaan enää auta. Kauhia konsertti päälle jos satun menemään kauemmaksi ja jättämään koirat esim. johonkin kiinni. Yksin ovat päivällä kun koulussa olen joten ei kai mikään eroahdistuskaan tuolla tavalla ilmene. Wilma oli samanlainen pentusena mutta se meni kyllä ohi. Elias on kuitenkin jo 8kk. Ja ne jotka ovat meidät nähneet jossain tietävät kyllä mistä puhun.
Meneekö se siis ohi vai mikä neuvoksi?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.09.06 12:17:12 
Poissa
Kuola poskella

Niin, piti sanomani että päivät kun olen koulussa niin pärjäävät ihan hienosti kahdestaan. Ei huuda sillon. Nukkuvat päivät. Eli ei kai eroahdistus sitten voi rajoittua tiettyihin tilanteisiin? :roll:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.08 13:38:22 
Poissa
Kuola poskella

Hei!Vanha viesti,mutta miulle ajankohtainen tavallaan..Joko teillä on ongelma korjaantunut?Jos on,niin millä keinoin vai auttoiko vaan aika ja kasvaminen?Meillä Jussi on kanssa miussa koko ajan niin kiinni,että välillä miel tekis kirkuuu..Se marssii joka paikkaan perässä,nukkuu sängyn vieressä,itkee jos ei pääse samaan huoneeseen,huslaa kyljessä keittiössä..arrgh!Mikä neuvoksi,auttaisiko Vilanderin "jääkausi-oppi" tässä tapauksessa?Meillä tilanne niin pahana,että nää aviolliset velvollisuudetkin on hoidettava oven takaa kuuluvan koiran itkun säestyksellä :bannattu:

Glistening Chikago Fantasy 11/2014
Glistening Chikago Figeac 11/2014
Glistening Chikago Bogema 07/2011-11/20
Axel 08/1997-10/2010

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia