tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 21.05.18 16:41:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 48 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.08 16:22:31 
Poissa
Sisäpiirissä

Meillä kans on tyhjennetty pöydät siks aikaa ku koirat on yksin. Jouduin ostaa leipälaatikonkin (metallisen...) ku Nova söi kaks leipää pöydältä omin luvin. Tänään ainoa syötävä mitä pöydältä koira oli löytäny, oli kokonainen valkosipuli. Se löyty lattialta ja siinä oli pari hampaanjälkeä. Sit oli Novalle makuelämys riittäny :lol: Mä meinaan kans käyttää jotain vahvempia mausteita jos toi ei lopeta ryöväämistä..

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.08 16:31:35 
Poissa
Melkein sisäsiisti

Meillä kyllä syö silläkin perjaatteella, että mamma on tän jättäny, pakko tän on hyvää olla :BLAH:
Meillä on kokeiltu pippurit, chilit ja tabascot tuloksetta... Neiti vaan tykkää tulisuudesta tai sitten se on vaan ahne

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.08 07:11:48 
Poissa
Etsii "tiikerin kestäviä" leluja

Meillä ei doggi varastele pöydältä mitään, vaikka olisi miten herkullista safkaa tarjolla. Tulee kyllä välistä meidän syödessämme siihen tunkemaan kuonoansa naamaan ja suutelemaan antaumuksella korvaa :lol: Joskus harvoin saattaa työntää kielensä voikippoon kylläkin. Seisoja sen sijaan on oikein varas ja ryökäle, heti tilaisuuden tullen vie kyllä kaiken ja korkeammaltakin kuin pöydältä. Kerran veti parin litran lettutaikinan napoihinsa, toisen kerran ison lihapullataikinan ja monta monituista muuta syötävää. Ei ole väliä onko kypsää vai vasta tekeillä, kaikki kelpaa. Kokeiltu on vesisuihketta naamalle, sitruunapantaa ym., mutta ruoka on suurempi houkutin tälle ahmatille. Tietysti tästä voipi syyttää itseäänkin, kun on aina välillä jaeltu huulipaloja pöydästä :soosoo: Nykyisellään on yritetty karsia kerjäämistä siten, että syödessämme koirat käsketään petille vaikka se vaatisi kymmenen nousemista välillä pöydästä. Varasteluun tämä ei tietenkään tepsi ainakaan meillä, tilaisuushan sen varkaan tekee.

Atrayente Apollonia "Huisku"

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.08 07:46:45 
Poissa
Sisäpiirissä

Miten sitruunapanta estää varastelua :? Vai onko se ollu sellanen että voi painaa napista ja sit se suihkauttaa?Kauko-ohjattava :lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.08 08:01:59 
Poissa

Siis just sellainen kauko-ohjattava, että voipi kytätä nurkan takana loppasuun touhuja.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.08 08:22:59 
Poissa
Sai koiran istumaan käskystä

Meillä saa pöydillä olla lähestulkoon kaikkea, mutta jos kuulakärkikynä pöydälle jää, voit olla varma, että se on töistä tullessa paloina lattialla. Ihme fetissi. :? Niitä on kulunut nyt varmasti yli 50 kpl viimeisen vuoden aikana. Kun ei vaan muista, että ne on herkkua.. :BLAH:

Pahvit on kanssa sellaisia, että jos niitä johonkin jää, niin koiruli kokee ne omiksi leluikseen. Viimeksi maanantaina kun tultiin töistä, niin koira oli kiskaissut vaatekuivaustelineen päältä xbox-konsolin pahvilaatikon, joka oli täynnä kaikkia roskia mitä sen mukana oli tullutkin. Iloinen sekamelska vihreitä muovipussipalasia, styroksikappaleita ja pahvinpalasia odotti, kun tultiin kotia. Nyt ihmetellään, missä laatikossa me palautetaan se valmistusvikainen xbox takaisin liikkeeseen... pitänee laittaa muovipussiin ja perustella, että koira söi laatikon. :BLAH:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.08 09:51:24 
Poissa
Sisäpiirissä

Njaa. Chilikastikkeella voideltua leipää pöydän reunalla. Oli. Nyt se on hävinny siitä eikä kukaan koirista näytä siltä että ois sitä syöny :lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.10.08 10:18:37 
Poissa
Tikkukarvoja kantapäissä

Meidän Esso ei yleensä ota pöydältä mitään.. Tai siis jos ei jotakin herkkua oikeen tyrkylle jätä ja lähde itse kokonaan pois paikalta! Mutta noi miejän kissat sitten.. Ne hakee kaiken on ruoka sitten missä tahansa ja tiputtaa Essolle lattialle, että otappa kaveri siitä! :shock: REILUA? Nyt sitten on kaikki kaapit sidottu yöksi kiinni ja mitään ei jätetä mihinkään näkyville. :wink:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.10.08 13:49:12 
Poissa
Sai koiran istumaan käskystä

Juu, meillä pöytätavat on hallussa... Kerronpa yhden aika hauskan tarinan muutaman päivän takaa...

Kaverin kanssa päätettiin viettää meillä leffailta, käytiin vuokraa leffa, ostaa sipsiä ja limua/mehua. Noh, virittäydyttiin sohvalle, laitettiin leffa pyörii ja Pappi asettui omalle paikalleen sohvan toiseen kulmaan. Ronja istua nakotti mun ja mun kaverin vieressä peppu sohvalla, etutassut lattialla. Siinä sitten meidän kädet kävi vähän väliä sipsikipolla ja aikansa tuumattuaan Ronja sitten kastoi, et "jaahas, noi hyvät rapisevat kuuluu selvästi tähän leffatuokioon" ja otti suullisen sipsiä, mutusti rauhassa ja jatkoi leffan tuijotusta. Oli nimittäin naurussa pitelemistä :lol: ja yritäpä siinä nassikkaa komentaa, kun ei muuten koskaa mee mun eväisiin :D :D

Noh, pidettiin "väliaika" (tupakkatauko), ja mites ollakaan, kohta katoin parvekkeen ikkunasta, niin pikkulissu veti varmaa puol lasia mun mehua naamariinsa :oops:

Sit hammasta purren (naurua pidättäen) koitin niin topakkana komentaa, ettei saa koskea mamin eväisiin, niin toinen napitti suoraan silmiin, kallisti päätään ja katso tyyliin "höh, mikäs se tää tällänen leffailta on, mä en ainakaa osallistu ens kerralla...." :D

Mut sit asiaan..
Eli meillä koirat ei vie pöydiltä mitään, testattu on moneen kertaan. Peppi ei myöskään hoitopaikassaan vie 2,5 v lapsen metukkaleipiä edes yön aikana esim olkkarin pöydältä (kerran oli Juuson iltapala unohtunu olkkarin pöydälle). Eikä se reppana tajua syödä, jos muksu heittää jonkun käntynpalan maahan, jos ei sille sanota "ole hyvä/saa ottaa" :D

Ronja taas välillä on hiukan innokas jos joku huisin hyvä haju käy nenään, mutta ei kyl pöydiltä vie mitään (tosin, kertahan se on ensimmäinenkin). Ja meillä ei siis koirilla oo keittiöön asiaa, jos teen safkaa / oon ite syömässä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.08 12:58:36 
Poissa

Meillä pöytä tyhjänä jos en itse ole paikalle ks. huoneessa tai en koko huushollissa.
Ja meitin ollessa keittiössä, olen opettanu ettei pöydältä oteta mtn.
Toki nyt hieman murkkuiän myötä yritetään testata rajoja.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.08 22:01:49 
Poissa
Kuola poskella

Meillä ei häviä pöydältä sinänsä mitään,mutta kyllä huomaa räkävanasta,että on pöydän reunaa pitkin huulia venytelty.Tosin kerran poika koki pettymyksen kun oli pöydälle jätetyt,valmiiksi höystetyt herkkusämpylät kadonneet kera Jussin,kun poika erehtyi selkänsä kääntämään :mustasilmä:

Glistening Chikago Fantasy 11/2014
Glistening Chikago Figeac 11/2014
Glistening Chikago Bogema 07/2011-11/20
Axel 08/1997-10/2010

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.04.09 17:07:18 
Poissa
Pentulaatikossa

Meillä häviää kyllä kaikki, niinku tonne toiseen paikkaan jo kirjotinkin, että eilen varastettiin greippisäilykettä ja oltas lisääkin syöty. Tänään vetäs 600g puolijäistä jauhelihaa, kun oli pöydällä sulamassa. Nuoremmalta pojalta vie varmasti kaikki kädestä :mailaa: Karusti oon vaan kaivanu kaikki suusta pois jos oon kerinny. Täytyypi toivoa, että iän myötä järkeä tulee lisää :P

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.04.09 07:41:38 
Poissa
Kuola poskella

Dani on kans hirveee varas ja syö kyllä kaiken ku silmä välttää, roskiksia myöten. Kerran YRITIN tehä sille jekun, laitoin lihapullan kattilankanteen narulla kiinni että säikähtäs ja lopetta moiset touhut, mutta toisin kävi. Sehän tajus heti että nyt tässä on kyllä joku juttu ku lihapulla roikkuu pöyän ulkopuolella eikä mamma tee asialle mitään. Noo aikasa se siinä ravas olohuoneen ja keittiön väliä ku se lihapulla viavas siellä keittiössä muttei kuitenkaa ottanu sitä. Menin sit makuuhuoneeseen ja laitoin oven kiinni että jos sitte ottas ja kohta kuulukin ryminä, tosin kattilankannen oli tiputtanu mun sakemanni joka ei oo ikinä ruokaa varastanu pöydiltä ja tietenki Dani syömässä tyytyväisenä lihapullaa.. Että se siitä koulutuksesta sitte.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.09 18:25:57 
Poissa
Pentulaatikossa

Meillä on tullu tosta varastelusta oikeen tapa. Eilen olin muutaman minuutin pois keittiöstä ja johan oli pannari taikina vedetty pelliltä parempiin suihin, tänään taas kun käänsin selkäni niin oli kanat yhtäkkiä kadonneet, leivät katoaa varmasti pöydältä jos käännät selkäsi ottaaksesi juomista :soosoo: Ollaan kokeiltu jättää just kaikkea mausteista yms, mutta meidän Mila kun ei ole nirsoa sorttia. Kokeiltiin tota kattilankansi juttua, mutta sehän arvas heti et siinä on joku koira haudattuna eikä koskenutkaan :evil: No täytyypi toivoa, että tämä on niitä murkkuoireita, kun tuntuu neidillä olevan tuota uhmaa päällänsä...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.09 08:34:09 
Poissa

Jep, meillä Haamu-poika on ihan mahdoton varastelija, kaikki häviää pöydältä jos vaan selkänsä kääntää sekunniksikin. Häipyy kyllä pöydän vierestä tapittamasta kun käskee, mutta tilaisuuden tullen katsoo että kiva, mulle on katettu buffetpöytä :poppari: Eikä paljon kerjäile vaan käy suoraan asiaan, eräitäkin kertoja on käynyt niin että aamiaisella leipä lähtee kädestä :kiroaa: Kurmotettu on kyllä aina kun näin on käynyt, mut kun ruoka on niiiiiin hyvää et sitä kannattaa näköjään silti yrittää..

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 48 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia