tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 21.02.18 22:32:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 05.02.10 11:13:11 
Poissa
Osaa väistellä kuolaroiskeita

Onkos tänne muita lähtijöitä?

Itse olen ilmottautunut ja muutaman muunkin Oulusta tiedän, onkohan meitä kuinka monta jos miettisi jonkinlaista kimppakyytiä Tampesteriin ja takaisin?

Marika

STD Ry:n JALOSTUSPÄIVÄ Tampereella 10.4 !!!!

Suomen Tanskandoggi Ry järjestää Jalostuspäivän Tampereeella La 10.4 . Jalostuspäivä on nimestään huolimatta suunnattu kaikille meille doggi-ihmisille, ei väliä oletko kasvattaja, harrastaja, sohvaperunan omistaja vaiko vasta tanskandogista haaveileva.

Tule kuulemaan mielenkiintoisia luentoja ja ottamaan osaa keskustelupaneeliin polttavasta aiheesta!
Jalostuspäivä järjestetään siis Tampereella osoitteessa Lennonvarmistuskeskus/ Aitovuorentie 10, 33610 Tampere.
Päivän kesto on n. klo 8.30-17.15. Hinta 25e johon sisältyy aamukahvi+ sämpylä, lounas, sekä iltapäiväkahvit.

Päivän ohjelma:

Titi Broman, Royal Caninin ravitsemusasiantuntija, luennoi aiheesta
"Jättirodun ruokinta"

Seppo Lamberg, Pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri (Sydänsairaudet, sisätaudit),
Luennon pääteemat koiran sydänlihaksen vajaatoiminta, periytyvyys, taudin määritys ja hoito. Käymme läpi myös aiheita, jalostustutkimusten menetelmät, niiden mielekkyys , ja katsaus tulevaan kehitykseen.

Hannes Lohi, FT, dosentti, eläinlääketieteellisen molekyyligenetiikan professori.
Hannes kertoo hiukan koiran ainutlaatuisesta perimästä ja sen merkityksestä geenien tunnistamisessa, antaa ajankohtaisia esimerkkejä läpimurroista eri roduissa, sekä kansainvälisistä yhteistyöprojekteista ja projekteista, jotka koskevat erityisesti tanskandoggia.

Päivän päätteeksi on avoin keskustelupaneeli jossa erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe " Tanskandoggi, kolme eri väriryhmää, kolme rotumääritelmää?". Paneelia vetävät Ulkomuototuomarit Teija Salmi-Aalto, Auli Vitikainen sekä Leni Finne. Tarkoituksena viritellä avointa mielipiteiden sekä ajatustenvaihtoa mielenkiintoisesta aiheesta.

Mukaan mahtuu vain 70 henkeä! Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen anu.aghazarian(AT)elisanet.fi. Ilmoittautumiseen mukaan nimi sekä puhelinnumero. Huom! Vain maksettu ilmoittautuminen varmistaa paikkasi! Viimeinen maksupäivä Pe 26.3. Maksu 25e tilille Std Ry 513205-227889 viite 300399 . Ilmoitathan myös mahdollisesta erityisruokavaliosta!

Tiedustelut ;

Mari Helvamo 0456700541 tai mari.helvamo(AT)saunalahti.com

Anu-Liisa Aghazarian 0503317053 tai anu.aghazarian(AT)elisanet.fi

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.02.10 11:23:45 
Poissa
Kuola poskella

Kerkesit ensin :wink:

Mä lähden. Kimppakyydillä/-kyydeillä tulee kyllä huomattavasti halvemmaksi kuin esim. junalla ja säästyy rahaa hotelliyöhön.
Niin siis, mähän suorastaan rakastan automatkustamista :ironiaa: joten mua ei saa kirveelläkään lähtemään la-aamuyöstä ajamaan. Eli perjantaina olen ajatellut lähteä ja tulla takaisin lauantaina tuon tapahtuman jälkeen.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.10 00:06:41 
Poissa
Sisäpiirissä

En oo ilmottautunu vielä...josko mahtuu enää mukaan...mut jos, niin olisin kiinnostunu kimppakivasta kyydistä ja just silleen että lähtö perjantaina ja yötä Tampesterissa. :D Kenen autolla ja montako mahtuu?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.10 11:20:54 
Poissa
Sisäsiisti

Minä voisin lähtä kans jos mahtunee? Tulisin Pyhäsalmen ABC:lta messiin, joka on siinä nelostien varressa...

Kiitos Marika poikien kuvasta, tuli perille :O)

-sanna-

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.10 20:44:38 
Poissa

Mun autoon mahtuu 4 ihmistä eli ei riitä kun lähtijöitä on nyt jo viisi.. Tai no voin toki vielä katsoa saisko keskipenkistä kalua (takapenkin yleensä alhaalla ja keskipenkki homehtui varastoissa... )

Joo mennään perjantaina illalla ja tullaan lauantaina :)

Tietääkö joku Tampereelta hyvää hotellia vai lähdetäänkö hakemaan hakuammunnalla?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.10 21:56:59 
Poissa
Sisäsiisti

Ok ei se mitn jos ei mahdu.
Oon käyny tuon Hannes Lohen luennolla ja Titi Broman on eläintenhoitajan työni kautta tuttu, oikeastaan se Lamberin luento ois kiinnostanu eniten...

-sanna-

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.10 23:10:26 
Poissa

Mä tarkotin lähinnä että oisko jollain 5 paikkanen auto millä päästäis? TOi munhan siis ei oo mikään kovin iso mutta sillä ainakin voidaan mennä jos ei muuta ole :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.10 10:59:46 
Poissa
Kuola poskella

^ Täältä voisi lähteä tuo W-merkkinen, johon siis mahtuu viisi ihmistä ja tavaratkin hyvin. Jos se ei riitä, niin sit Marikan auto lähtis toisena matkaan (?)

Tampereelta nähty Sokos (Ilves), Scandic sekä Cumulus. Suht samanlaisiahan nuo on, paitsi Cumuluksen omat safkapaikat aika huonot ja Ilves on noista tod.näk. kallein (tosin myös keskellä kaupunkia).

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia