tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 25.05.18 11:11:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 08.10.12 18:55:32 
Poissa
Osaa väistellä kuolaroiskeita

Tuolla facebookin P-K:n aluejaoston ryhmässä on keskusteltu ja sovittu doggibrodeerauksella olevien takkien kimppatilauksesta.

On sovittu, että jokainen ostaa itse takkinsa (tai voi toki brodeerata jo olemassa olevaan takkiin myös). Takki voi olla fleece, softsell, tuulipuku, college,,, mikä vaan :)

Erjalta (brodeerauksen tekijältä) tulee mallikuva viimeistään huomenna.

Asiaa on pyöritelty jo jonkin aikaa ja nyt on aika lyödä jotain päivämäärää jo lukkoon, muuten takkien tilaaminen vaan venyy ja venyy :)
Itse ehdottaisin, että takit olisi kasassa 14.10 mennessä ja ens viikon alussa laittaisin menemään. Laitan mallikuvan brodeerauksesta heti kun saan sen Erjalta.
Toissa lauantaina handlerikurssilla olleiden sekä aj:n johtokunnan jäsenten kanssa ollaan vähän vaihtoehtoja käyty läpi ja päädytty yhteen kuvaan pienillä muutoksilla. Kunhan se on valmis laitan sen tänne näkyviin ja sit kuka haluu lähtee mukaan kimppaan, niin toimittaa takin mulle.

Jos tuo tän viikon sunnuntai tuntuu himpan liian aikaiselta, jos huomaat tämän vasta nyt, niin voidaan venyttää muutamalla päivällä, mutta ensi viikon aikana takit kuitenkin menemään brodeerattavaksi.

Lisätietoja saa minulta, p: 0500927714 tai katja.utriainen @ kolumbus.fi

Katja

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.10.12 15:20:10 
Poissa
Osaa väistellä kuolaroiskeita

Tällainen olisi ehdotus brodeerattavaksi kuvaksi takin selkään, lapojen kohdalle riittävän suurella. Jos haluaa saa myös tuon pelkän seisovan dogin.
Tämän kuvan brodeeraus maksaa 8,40 e / takki.
Brodeerauksen värin voi sitten itse valita mieleisekseen ja omaan takkiinsa sopivaksi.

Ken takkiinsa tällaisen brodeerauksen haluua, niin tervetuloa mukaan kimppatilaukseen.
Jatketaan tuota takin toimitusaikaa, niin että viikon 42 aikana takin toimitus minulle.

Kuva

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia