tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 23.05.18 05:36:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 295 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14.05.12 13:55:57 
Poissa
Sai koiran istumaan käskystä

Pepillä on eläkeharrastuksena maata aurinkoisena päivänä viltillä meidän pihanurmikolla paikassa, josta se voi tarkkailla ohimenevää kävelytienpätkää. Eilen se oli taas aamupäiväväijyssä, minä istuin sivummalla lukemassa lehteä, kun kuulin miten yksi seurue pysähtyi aidan taa väittelemään onko se patsas vai oikea koira. Eivät huomanneet minua joten paistoivat aika kauan särkeä Pepin kanssa, jolla liikkui vain kirsu. En tiedä selvisikö niille lopulta ettei kyseessä ole puutarhatonttu, vai kyllästyivätkö vaan ja jatkoivat matkaa. Rotumääritelmässä taidetaan sanoa että ..."antaa patsasmaisen vaikutelman".

Profiili  

ViestiLähetetty: 14.05.12 16:26:12 
Poissa
Osaa väistellä kuolaroiskeita

Tuossa etusivulla se PATSAS sitä juuri tekemässä.....patsastelemassa http://www.jattilaisen.com/
Peppi on kyllä mainio höynäyttään turisteja :tsemii:

Profiili  

ViestiLähetetty: 14.05.12 21:05:08 
Poissa
Sisäsiisti

:ihku: ihqu Peppi mummo. Tuleekohan lapsenlapsesta joskus myös rauhallinen patsas...sitä odotellessa :winkuti:

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.05.12 10:49:33 
Poissa
Pentulaatikossa

Meillä on vasta vähän aikaa doggimaista eloa takana, mut jotain kommentteja on jo saatu... Esim. eräs tuttu kuultuaan meiän koirasta totesi silmät pyöreinä että sehän kasvaa hirmu isoksi. :shock: So?? :?
Ja joku "fiksu" totesi myöskin että sehän syö kuin hevonen. No joo, hevosiakin joskus meillä ollu ja enpähän jaksa uskoa että ikinä samoihin kg-määriin ruuassa päästään. :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.10.12 18:37:39 
Poissa
Pentulaatikossa

Nostetaas aihetta kun tuli täällä ennenkuulumaton nimitys dogille :lol: . Olin töissä,asiakas tuli juttelemaan ja tokas yks kaks et " Sullahan on SE koira ? SE tanskan johtajakoira ! " Joo niin on :nyökyti: .

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.10.12 19:30:38 
Poissa
Pentulaatikossa

Menneeltä kesältä tuli mieleen myös, kun naapuri otti rotikan ja dob.mixin. Lapset sitten pihalla jutteleevat ties mitä ja naapurin poika oli tokaissut mun tytölle et teidän koira on ihan lelukoira. Okei :D. (mistä lie keksineet). Sitten oli tää tapaus kun lapset olivat soitelleet suutaan keskenään ja yhden perheen poika (joilla itsellään on Suomen pystykorva) oli nimittänyt meidän koiraa Danskan terskaksi. Kysyin tytöltäni et no mitäs sinä siihen, Mun tyttö oli siihen tokaissut että onko teillä sitten pystyterska ? :lol: ... Ällistyttävin,mihin törmäsin, oli kun nousin taksin kyytiin,(käytän taksia usein työn puolesta) Kuski alkoi vääntää keskustelua; " oon nähnyt sut lenkillä, sulla on se rotikka, meilläkin oli rotikka 13vuotta.." Korjasin kyllä asian kun järkytykseltä kykenin,mut et miten ihmeessä joku voi sekoittaa rotikan ja dogin toisiinsa... :? .

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.10.12 19:35:08 
Poissa
Pentulaatikossa

Meillä on toi merlen värinen poika, niin on tultu muutamaan otteeseen kysymään että millon se muuttuu keltaseks :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.10.12 16:36:36 
Poissa
Pentulaatikossa

Ei ole totta :lol: . Mistä ihmeestä noita väläytyksiä aina sikiää :lol: .

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.12.12 19:45:21 
Poissa
Pentulaatikossa

Näitten perus hepostelu- ja vasikkajuttujen lisäksi ollaan kuultu nämä:

Naapurilla oli kova tarve alkuunsa kommentoida koiraa, parhaiten jäänyt mieleen aamulenkille mentäessä "Vietkö sitä aamulypsylle?" Vastauksena tokasin että "Voithan sää kokeilla tuleeko maitoa" kyseessä uros koira.

Pitkästä aikaa nauratti jopa, kun valittelin vähäisiä koiranhoitajia, niin tuttu sitten laukasi, että ainahan sen voi viedä paikalliseen hevostallille siksi aikaa.

Kyllähän naurattaa välillä, jos uusia letkautuksia tulee, mutta yleensä sanon että koirapa tuo on ja jatkan matkaani. Jotenkin kuullut jo ehkä liiaksikin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.13 13:05:31 
Poissa
Pentulaatikossa

Ensimmäisen kerran näin tanskandogin ollessani 5v ja pikkusiskoni oli tuolloin 3v. Olimme leikkimässä leikkipuistossa kun siitä ohi meni nainen jolla oli harmahtava (sinine tai merle, en muista) tanskandoggi. Koira oli irti ja sillä oli pieni hepulikohtaus päällä, pomppi ja poukkoili :) Me siskon kanssa kiivettiin äkkiä kiipeilytelineeseen pakoon ja huudettiin "Apua, onko se palanut kenguru?!" :kikakika: :kikakika:

Kyllä se nainen sai hyvät naurut. Eikä uskallettu mennä silittämään vaikka se istu ihan nätisti :D

Nyt minulla on oma tanskis ja kyllä oon kuullu vasikka ja lehmä juttuja... Pikku pentua ihmiset pysähtyivät ihastelemaan useita kertoja päivässä mutta nyt puolen vuoden ikäistä katsotaan jo kummasti ja kierretään kauempaa... :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 295 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia