tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 23.05.18 12:54:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20.05.12 20:23:08 
Poissa
Melkein sisäsiisti

Agrimarkettiin on tullut uutuus tuote Jahti & Vahti Nivelravinne , jossa on glukosamiini, MSM, c-vit ym. 400g purkki maksaa n.27 egee. Testissa on nyt Raffella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.05.12 11:30:17 
Poissa
Tikkukarvoja kantapäissä

Joo mä huomasin sen kans jo, mutta liian "myöhään" :D Olin kerinnyt tilaamaan Hilin hierojalta Suomessa vielä aika uutta Yumove tabletteja. Katsotaan jatkanko tuon purkin (300tbl) jälkeen tolla vai vaihdanko Jahtiin & Vahtiin :) Ainakin toi Yumove pitäisi olla tehokas ja laadukas. Pitäisi vaan sitten lisäksi hakea MSM ja syöttää sitä purkista. Toi on kyllä nyt pysynyt hieronnalla tosi hyvässä kunnossa, eli ei kipuja ole sen jälkeen ollut kun hieronta marraskuussa aloitettiin ja sai ennen sitä kaksi kuuria Cartrophen pistoksia. Noita purkkeja ja jauhoja on niin miljoonaa eri laatua, että on vaikeuksia päättää mitä sitä ottaa :D Eläinlääkäristä sanoivat viimeksi, että kannattaa melkein sitä "halvinta" yrittää ettiä, koska eroja ei nyt niin kauheesti ole ja kun tän kokoisille koirille noi annokset on melkein poikkeuksetta aika isoja :D Ja tosiaan siitä D-vitamiinista sanoivat, että on haitallista jos liikaa annetaan, mutta se, että mikä on liikaa niin on vähän kysymysmerkillä. Mutta varsinkin kasvaville toi d-vitamiinin liika saanti on "vaarallista", jotenkin pehementää sitä luuta...

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.05.12 11:39:43 
Poissa
Tikkukarvoja kantapäissä

Ostin Hilmalle hevospurkin MSM:ää. Jos kiinnostaa, siitä irtoais kimppapurkiksikin kun hyppysellinen taitaisi kestää useammankin dogin elinajan :mrgreen:
Hilma pistelee varmuudeksi tuon MSM:n lisäksi cartivettia. Cartivet on sen lempparia ja se menis suoraan purkistakin :shock:

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.05.12 11:42:38 
Poissa
Tikkukarvoja kantapäissä

Hei joo Minna mä voisin siitä vaikka puolet ostaa? Siitä MSM:stä siis :) Voitas mennä samalla vaikka ulkoilee noitten raitaisten kanssa arboretumille :) Onko sulla hevosten vai koirien cartivettiä? Mä syötin Hilille sitä hevosten cartovettiä, mutta siinä oli just se d-vitsku ongelmana... Muissa hevosten nivelaineissa ei taida sitä ollakkaan..

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.05.12 06:29:29 
Poissa
Tikkukarvoja kantapäissä

Cartivet on heppapurkki myös. Sitä on menny kuureissa hippusellinen sitäkin, olettasin että tolla määrällä ei tulis ongelmia D:n kanssa. Täytyy jossain vaiheessa laskea kuinka paljon tohon mun hippuun menee ja paljonko siinä on oikeasti on D:tä. Onneks tarpeen tullen purkin sisällölle löytyy myös oikeanlainen kohde :)
Jatketaan lenkkeily- ja kauppajuttuja vaikka sähköpostilla :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia