tanskandoggi.takaisin.fi

Keskustelua Tanskandogeista
Tänään on 25.05.18 01:10:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 22.03.11 09:25:53 
Poissa
Pentulaatikossa

Jyrki Moikka,

Opiskelen Salpauksessa koirahierojaksi ja valmistun tulevana syksynä. Olen pikkuhiljaa erikoistumassa hieromaan Tansakandoggeja. Olen oppilastyönä kehittänyt muutamia sellaisia lämpöön perustuvia hoitotoimenpiteitä, jotka soveltuvat oikeastaan vain suurikokoisille koirille. Näihin voitaneen laskea myös dogit. Jos joku nyt sattuu omistamaan alle kymmen kiloisen dogin, niin se voidaan laskea tähän mkaan:). Dogin lihashuollossa on otettava huomioon hieman eri asioita, kuin pienempien rotujen kanssa. Kaikilla niillä dogeilla, jotka olen tähän mennessä käynnyt läpi, on hoitoon vastaavuus ollut hyvä, kuten myös tulokset. Lisäksi minulla on käytössä JUOKSUMATTO. Vartavasten koirille suunniteltu matto, jossa askelpituus voi olla jopa 2 metriä. Eli Doggi mahtuu juoksemaan mainiosti. Matolla onnistuu myös ylä- ja alamäkiharjoitteet. Erilaiset askelharjoitteet, joilla voidaan opettaa pois peitsaamisesta, on helppoja toteuttaa. Pystyn myös tekemään koirasta liikerata-analyysejä ja tulevaisuudessa myös lihaslämpö karttoja.
Kaikkea tämmöistä teeen Vääksyssä, 25 km Lahdesta pohjoiseen.
Voit varata aikoja joko s-postilla jyrki( at ) koiratalo piste com tai puhelimella: nol nel nel nol 290 100.

Kerron lisää, kun saan kotisivuni auki.

Terveisin,

Jyrki

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia